Äntligen påsklov!!<3

yess! nu är det påsklov=) så himla skönt att slippa skolan ett tag! allt pluggande och skit är borta men bara för en vecka:( men iaf hoppas alla kommer ha ett grymnt påsklov!:) jag ska ha det ivf. idag kommer kusinerna från england till sverige men kommer inte kunna träffa dom idag:( men hoppas jag träffar dom imorgon=) på måndag ska jag va med min kille(= kommer bli jätte kul!<3
för ett tag sen klädde vi tjejer ut oss som killar haha det var kul!=D jag hade på mig pappas tröja den var bara inte lite stor:)  ska ha kalas i veckan då kommer hela stora feta släkten hit hahaa
kommer bli fult hus men kul!:) men ha inte så mkt mer att prata om herrå<333

p.s grattis jonna!<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0