gomorgon :)

gomorgon allihopa :D har haft världens konstigaste drömmar inatt!! och många olika också. så orkar inte berätta någon för att alla var skit långa! men iaf kl är typ 8 på morgonen och ska åka till skolan snart. mamma jobbar idag och min lillebror har vattkopor så jag är helt ensam nu på morgonen jppi!:D kommer tyvär inte lägga ut någon bild idag men ska försöka hitta en till imorgon:) sen vet jag inte om bateriet kommer räcka hela dan på min modil:( kommer kännas tomnt om den slutar fungera! men måste sluta nu hejdå<33

                                                          //Puss & Kram!<33

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Kommer dub ihåg mej?

Amanda från Luleå? <3

2011-02-12 @ 15:29:47
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0