Fredag :D

Äntligen fredag!! ska sitta uppe med mamma och pappa ikväll och mysa. imorgon kommer ni få en bild på det:) gick till 1 idag på skolan. ganska könt! man är ju nästan alltid trött på fredagar. hoppas verkligen att ni tycker om min blogg! och om någon av er inte har någon så tycker jag ni ska sapa en det är faktiskt riktigt kul att blogga om jag ska vara helt ärlig. vi hade engelska förhör på skolan idag. hade alla rätt:) fast jag inte hade tränat nått. ganska skickligt :D hihi men har inte så mkt mer att berätta så hejdå<33

P.s det blir ett längre inlägg imorgon :D


                                                            /Puss & Kram!<33

Kommentarer
Postat av: Jonna S

Heej<3



JÄTTE fin blogg:)



Kram



läbgtar tills vi ses<3

2011-01-28 @ 16:17:21
URL: http://jonnaahhaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0