Hej hej<33

har varit i arjeplog idag och badat. så himmla kul det är :D sitter och funderar över om jag ska byta bild på facebook? ska nog göra det min bild är så gammal och FUL!! vill åka till stan och shoppa. det var så länge sen! jag måste köpa en ny maskara och mer nagelack sen ett par byxor också. det blir dyrt:P hihi gu så snål jag är!! börjar få damp på att jag inte har några bilder att lägga ut så på det här inlägget får jag väl använda någon gammal bild:( min bästis kanske kommer på påsklovet när jag fyller 13. gu så kul det kommer att bli om hon kommer!! saknar henne så himmla mycket<33 vi har inte träffats på typ ett halv år! hon är den bästa vännen jag någonsin haft. nu vet jag vad jag ska lägga ut för bild :) jag ska lägga ut en bild på Juli<3 så smart av mig :D hihi imorgon blir det arjeplog igen:) det blir super kul! killen jag är kär i bor ju där ;P men han ska jag inte prata om just nu. fast det är ju inte bara därför jag vill det. vill ju träffa alla guliga kompisar jag har där<3 men nu får det räcka för idag hejdå<3


                                                         /Puss & Kram!<33saknar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0