Ny vaken!<3


Önskar jag fick sova nu! Men mamma envisar om att vi ska börja gå och lägga oss tidigt och vakna tidigt, bara för att skolan börjar snart.typiskt henne ! Men älskar henne iaf!<3 Jag somna skit sent igår så vill bara sova!!! Men iaf igår han jag inte skriva nåt tyvärr :( Men jag skriver ju idag:)
ska sluta äta godis. Det är inge bra att äta godis så jag tänker sluta med det. Idag ska jag också fara ut och jogga. Brukar inte göra det men ska börja.


                                                           / Puss & kram<33

Kommentarer
Postat av: Jonnaa S

Ja tänker också börja jogga ;)

2011-01-03 @ 16:03:32
Postat av: jonnaah s

förresten Fiin blogg<3

2011-01-20 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0