Hemma igen:(((

Ja, nu är man hemma igen:(( känns så himla tråkigt!! skulle vilja vara där i några dagar till:)))
har iaf haft grymt kul!
men lite klumpig är man ju varje gång man åker slalom;)
jag kan ju t.ex bäretta att jag råka ramla i liften=) bara för att jag tänkte på en viss person:)
ganska pinsamt!! men så är det ju:) det var riktigt kul att få träffa alla goa kompisar igen!!
har redan börjat sakna dom:(
men jag har haft riktigt underbara dagar<33 det var faktiskt bara dåligt väder en dag=)
ovanligt för att vara kittelfjäll!!
har iaf åkt riktigt mkt slalom:) ni skulle ha sett mina två vurper i storgrova;P riktigt fula om jag ska säga saningen;) jag skulle droppa och sen börja jag åka baklänges
och då kom jag på mage och gled hela vägen ner:))
sen fick jag dagensvurpa tröja för att jag hade gjort världens vurpa när jag och kompisarna åkte störtlopp=) haha dom trodde jag hade brytit ett ben elr två men det hade jag inte:) nä efter vurpan satt jag där och skratta:D hihi
men det jag vill komma fram till är att ja haft riktigt kul!!
så hejdå på er alla och ha en riktig go kväll<33!

                                                                        //puss & kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0