Usch!:(

varit förskyld och varit hemma drån skolan i två dar:):( det bästa med att ha varit hemma är att jag och mamma handlat kläder till sommarn=) På skolavslutningen ska jag ha en jätte söt vit kläning på mig:D man måste ju va extra fin i år;) går ut 6:an:D! efter sommarlovet blir det högstadiet:) sen kommer jag ha ett bar blå vita skor på mig dom är också söta;) ska försöka ladda upp bilderna från kittelfjäll från mobilen. föra gången gick det inte så bra:( jag ladda upp musiken också föra gången så jag hade ingen musik på mobilen:( lite klantigt av mig!! har så himla mkt att skriva om jag känner mig så stutsig :D haha var på ridlexion på tisdan och det gick skit bra jag klara typ allt fast jag hade en svår häst=))) ska följa kajsa (en kompis) till boden där vi ska åka slalom:D i påsk asså.
och här kommer något riktigt kokande... gissa;) jag är inte kär i någon och har nu varit i en vecka!! typ rekord:)) dom som känner mig rätt bra vet att jag alltid! är kär i någon. men är inte det längre;)
det känns att man inte bloggat på skit länge!!:) men man hinner inte jämnt lexor m.m:(
jag kan beretta vad mer jag och mamma har handlat:) två munkjackor riktigt snygga, ett till par skor ett par puma som är svarta:) sen ett linne som är korall färgat, sen några gardiner till rummet behöver det!! sen ett par short och lite kortare jeans=) och en 3/4 tröja. jag tror det var allt men man vet ju inte säkert men nu ska jag no sluta har skrivit alldeles för mkt!!:) hejdå puss puss<33

                                                            / puss & kram!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0