Bästa skolresan ever!!!=D

har inte kunnat skriva på ett tag:( men men har varit på skolresa;) så grymt kul det var!!
vi åkte tidigt på morgonen från skolan och kom till piteå ca kl 10:) då åkte vi till SCA en pappersfabrik:( luktar verkligen skit där!!:( trodde jag skulle få lukten i kläderna men som tur var fick ja ej det!=) sen åkte vi till pitehavsbad och checka in där sen var det dags att bada:))
vi hann nästan bara bada i två timmar innan min kille klanta sig och fick åka ambulans till sjukan för att han skada sig:( men det var inte så jätte farligt han har bara fått en spricka i rebenet ( tur) !:) efter vi hade badat var det dags att göra sig snygg till trerätters middan och schlager showen;) det tog ungefär 2 timmar:) har lite bilder här nedanför;) efter allt var slut var det disco=) 
var super kul! dagen efter så åkte vi till luleå och var på teknikenshus:) men det var inte så jätte roligt:( efter det var det leoslekland som gälde men jag är nog lite för gammal för sånt:):

men här kommer det lite bilder;)


utsikten från våratt hottelrum=)

 
minmei, jag och astrid;)


astrids vegetariska mat haha;)


en bild på tre av sex som gjorde showen;)


vad vacker man var när man dansa haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0