hej alla glada;)

fast jag är nog inte den gladaste idag:( min kille visste inte att han skulle till turkiet och så. inte jag heller så nu kommer jag inte få träffa han förren nästa vecka!:( kommer nog inte klara det! behöver snart hjälp, elr kanske inte men nästan. jag och han har varit ihop i en månad nu och jag blir bara mer och mer kär!=)
jag vet inte om jag skrivit att min katt är borta?:) men idag ska hon jag få tag på hon!;) vet precis vart hon är, så nu har vi lagt ut en fälla så vi får tag på hon=) sen var jag och minmej ( en kp ) ute och leta henne då fick jag nästan tag på henne:) hon luktade på mig sen sprang hon iväg:(:) sen var det typ i onsdas då var jag också och leta efter hon, men gissa;) där var det ju renar och de är nog en av dom värsta djur jag vet haha:) är ganska rädd för dom. och när jag skulle gå hem igen då börja dom gå efter mig sen då börja ja typ jogga och dom jogga efter! haha då blev jag SKIT rädd!
och sprang typ hela vägen hem:)
har tänkt mkt på att det snart är sommarlov, men att det typ Aldrig har varit sol:( får typ damp på det! så när jag ska till Ronneby så kommer jag dit som värsta belk fisen:( inte kul men men:)
asså har nog inget mer att berätta hejdå<3


    där hade man nog riktigt tråk haha;)

// många kramar
     misskisse<3
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0