Hejhej=)

ja som vissa kanske har sett( ni som bloggar) har det varit driftproblem så har inte kunnat skriva:( men aja, de är inget och reta upp sig på!:) Jag sa ju att jag inte skulle ha en kille på ett helt år men det gick inte så bra;) Är ihop med en annan kille nu haha;) men om inte det går så ska ja.. nä de är ingen ide:(  har ivf varit riktigt varmt idag typ 20+ :D så gick i shorts, riktigt skönt!!
nu är det full övning på lill walles:) ni som inte vet så är det en show skolan gör varje år;)
ska sjunga solo där, men jag behöver en bra låt som inte är långsamm hmm?
imorgon ska jag inte till arjeplog igen:(( måste va på skolan och träna lill walles en nakt del!:(
men så är de ju ibland.
tycker ni ska lyssna på en låt som heter de här e mitt liv av king kong music:)
den är faktiskt ganska bra;) men har inget mer att berätta herrå<33
                                           
                                 
                                           



//stora kramar
    misskisse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0